THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, March 17, 2010

no mood.

color splash Pictures, Images and Photos
wahh saya sangat tidak bermood.
lansung.
pasal pagi ni
huhu
i didn't go.
no comment.
benda da lepass.
nak aturkan benda camnih bukan senang kot
susaaah.
okay lah.
so i just usha khun:)
don't wanna try la apa lagi
sangat tidak bermood.
ptg nih tunggu dream team lah.
minx2 la dorang ta salah paham
aku emo oh-.-
sorry la kawan
terasa sket ja
da okay nih
hihi
korang jangan marah plak tau.
beser la pompuan kann
kan
okay ada 2 announcement dari budak kecoh aka anis amni rohime
eheem
Sunglasses Pictures, Images and Photos
petang nih aku dapat spect baru
yang lebih kecill
dan kurang nerd:)
ahahha
and kedua..
ceyhh bajet nya aku:D
and keduanya..
aku baru sahaja membeli seluar askar semalam punya semalam
so bila nak pakai
tgk la keadaan
haha
okay la gtg bye

0 comments: