THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, April 11, 2010

stepping on you.

love Pictures, Images and Photos
semalam saya call awk..igt x?
saya call awk and kwn awk yg hensem tuh.
saya dengar suara sexy awk tuh
comel.
awk sgt comel...
kwn awk yg angkat pon tkejot mana sy dapat number rmh awk..
tapii,
pminat awk marah sgt.
saya tak tau mana reporters tau pasal nih
kecoh
hancur hatii saya
pminat awk KUTUK saya bagai nak rak..
masa tuh
saya nak semua nih jadi mimpi saya nak larii dari sini
da lah sejuk ..
saya sorang jer yg tinggal kat situh..
saya RIMAS
hari hari ada pminat MAKI saya.
puas saya jeriit nak kuar dari situh
akhirnya..


piuhhh~
mimpi rupanya
yg aku call nickhun and gwon angkat omooo*
HOTTEST and I AM sangat garang
macam mana nak kapel ngun 2pm if mimpii pon nak lari?





2pm..sarangahamnida!

0 comments: