THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 8, 2010

6:59 pm

uh bengang seyh
ta phm aku maslah laptop nih!!!
lame!
gilaaaaa
aishhh~
lesap ilang kabor idea2 best nak mmbebel!
papepown!
aku ada pengumuman!!!!
hmmm
i've bought 2pm Polaroids!
omoo
it's in my room
punyalah syg~
aku da susun da
khun i the first layer cards
then ang,taec,junho,junsu last chansung!
hahah
jahat plak.
ahaha
okay announcement no.2
hmm
sok pertandingan DRAMA
i'll act as a boy
JUSTIN
hahah
so 3pm dtg ah
tgk ada budak gila lagi stpd
aku ah 2:)
btw..
minggu ni aku ngun khun x rapat
gado sket...
almaklomlah
aku asyikk cakap sangchu comel
SANGCHU OPPA CHUAYO~!
gatal gila
haha
mampos ah:D
alamak
sbnarnya aku kna cariik design card!
aigoo~
haha
gila lah
lupa.
urghhh..
msg asmida pon ta balass agi
uh lappy
what happened~

0 comments: